Ik wil graag creëren. Dat is wat mij drijft. Dit is de kortst mogelijke samenvatting van wie ik ben. Deze drang naar creëren gaat als een rode draad door mijn leven.
In mijn opleiding heb ik gekozen voor de meest creatieve richting binnen de studie Bedrijfseconomie, de marketingdisclipline. In mijn loopbaan komt het creëren terug in de diverse functies die ik vervuld heb. Van het ontwikkelen meerjaren strategie tot nieuwe proposities zoals zelfs lesmethoden. Maar ook van het creëren van teams en afdelingen. Ik heb meer dan 10 jaar leidinggevende ervaring en diverse strategische projecten geleid zoals een nieuwe prijsstrategie en positioneringsbeleid.
Mijn kwaliteiten zijn:
Tot de kern komen – Ik ben analytisch aangelegd en pel graag een probleem af totdat ik bij de kern kom. Dat is het startpunt voor een nieuwe strategie of propositie.
Tot de kern komen
Conceptueel en creatief denken – Ik ben een conceptueel denker en ben altijd op zoek naar nieuwe oplossingen.
Conceptueel en creatief denken
Samen werken – Ik ben een denker en een doener. Ik haal veel energie om samen met collega’s de klus te klaren.
Samen werken
Resultaten behalen – Ik ben doelgericht en wil graag resultaten behalen.
Resultaten behalen
Visueel werken – Ik werk visueel. Voor mezelf, voor anderen en met anderen.
Visueel werken